Claritate și acte în ordine pentru antreprenori -> reviziuta si adaugita, editia 2021, TRANSPORT GRATUIT

(5 recenzii de la clienți)

Un GHID complex care îți va asigura liniștea necesară, pentru că vei ști în orice moment că, la un eventual control de la ANAF, ești pregătit și cu actele la zi, în ordine, conform prevederilor legale.

TRANSPORTUL ESTE GRATUIT.

86,00 lei

Claritate și acte în ordine pentru antreprenori -> reviziuta si adaugita, editia 2021, TRANSPORT GRATUIT

Category

“Claritate și acte în ordine pentru antreprenori” un GHID complex care îți va asigura liniștea necesară, pentru că vei ști în orice moment că, la un eventual control de la ANAF, ești pregătit și cu actele la zi, în ordine, conform prevederilor legale.

Cartea conține formulare, modele, fise și liste utile oricărui antreprenor care dorește ordine și claritate în compania sa și oferă acces la informații financiar-contabile și legislative permanent actualizate.

  • Afli care sunt documentele firmei pe care trebuie, conform legii, să le ai bine organizate și la îndemână.
  • Afli ce documente trebuie să primești de la biroul de contabilitate în fiecare lună și la finalul fiecărui an.
  • Afli ce documente să ai pregătite în cazul unui control ANAF.
  • Alfi cum să îți îndeplinești obiectivele financiare anuale și să ai profit.
  • Afli cum să ai claritate și control asupra afacerii tale.
  • Ai modele de acte necesare în compania ta, pe care le poți descărca.

Cui se adresează acest GHID?

  • antreprenorilor
  • viitorilor antreprenori
  • administratorilor de societăți
  • managerilor
  • contabililor
  • experților contabili

care își doresc claritate în contabilitate, în situațiile financiare, în documentele societății.

Transport GRATUIT.

 

5 recenzii pentru Claritate și acte în ordine pentru antreprenori -> reviziuta si adaugita, editia 2021, TRANSPORT GRATUIT

  1. Corina Stratulat

    Mă bucur că Alina iese în evidență din mulțimea de specialiști în contabilitate și nu numai, cu încredere și dăruire pentru clienții ei. Informația transmisă în carte aduce multa „lumină” în complexa viață de antreprenor și diminuează stresul legat de toate documentele din fluxul activității de business. Recomand cu drag!

  2. Cristian Bejinaru

    Cartea este un excelent compendiu al activităților administrative și fiscale care trebuie îndeplinite și avute în vedere în cadrul unei societăți comerciale. Antreprenoriatul presupune, în primul rând, cunoaștere și informație, fără de care o companie nu poate funcționa în parametri normali. Informațiile prezentate într-o manieră inteligibilă pentru orice antreprenor sunt de natura celor care constituie un „must” la nivelul oricărei societăți comerciale. Cogito, ergo sum este linia călăuzitoare în antreprenoriat și, ca să poți să gândești, trebuie să cunoști. Felicitări pentru carte!

  3. Razvan Balteanu

    Un produs pe care orice antreprenor ar trebui să-l aibă, conține toate documentele de care acesta trebuie să țină cont și pe care trebuie să le aibă mereu actualizate și în termen. Sunt documente care fac diferența la un control din partea oricărei autorități, dar și pentru controlul societății pe care o conduce. Din experiența mea, fiecare amănunt contează pentru a putea deține controlul. Recomand cu căldură această carte, e un “must have”. Succes!

  4. Irina Vasilescu

    Claritate și acte în ordine pentru antreprenori nu este doar o carte: este un instrument extraordinar de util atât proprietarilor de business cât și experților, contabililor și specialiștilor în resurse umane. Sunt antreprenor de 18 ani si, ca majoritatea antreprenorilor, am un nivel mare de creativitate si de entuziasm in a implementa idei noi. Am o privire de ansamblu asupra afacerilor și asta nu m-a ajutat, de-a lungul acestor ani, în privința atenției la detaliile pe care Alina le explică atât de bine în aceasta carte. Citind-o, realmente mi s-au clarificat o mulțime de aspecte: despre unele nu știam deloc, despre altele doar auzisem, altele îmi erau cunoscute dar nu le aveam bine ordonate în companiile mele.
    Cartea “Claritate si acte in ordine pentru antreprenori” este o adevarata comoara pentru oamenii implicați în proiecte antreprenoriale: pe mine m-a ajutat să pun ordine în actele firmei, să îmi clarific foarte multe aspecte financiare și fiscale și să știu ce sa cer de la departamentul de contabilitate. Multumesc, Alina!

  5. Cristina Badea

    Ceva ce am învățat din propriile mele experiențe, atât ca owner în propria mea firma, dar și ca persoană care oferă consultanță altor owner-i, se rezumă la faptul că nu reușim sa delegăm suficient de multe aspecte legate de business-urile pe care le conducem. Se vede foarte clar cum, din dorința de a controla cât mai multe aspecte, pierdem focusul asupra strategiei și a scalării, prinși în atât de multe rutine, care ar trebui, de fapt, să ne privească mai mult din perspectiva macro decât micro. Una dintre ramurile care suferă cel mai mult de această paranoia a controlului este contabilitatea.
    În cartea „Claritate si acte in ordine”, veți descoperi toate informațiile de care aveți nevoie ca să puteți lăsa persoanele autorizate să vă ajute, dar totodată fără să simțiți că ați scăpat totul de sub control. Veți fi ghidat încă din ziua în care începeți să vă gândiți la crearea unei companii, până când activitatea va începe să prindă contur. O veți putea consulta oricând și, cel mai important aspect, totul va fi la un CTRL+F distanță.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Continut protejat!
Scroll to Top